mittlivminamisstag

Direktlänk till inlägg 10 februari 2011

INGEN BILD ,

Av Emma Jonsson - 10 februari 2011 21:25

nu har jag färgat håret igen , mörkare. (y)

bilder kommer imon , och imon blir det skola me.

pusshej.

 
 
Martin

Martin

11 februari 2011 11:26

Hej!

Lämna gärna din åsikt i Dagens fråga som idag handlar om mobiloperatörer.

Besöker du The Edge glöm inte att även anmäla dig till Veckans blogg där du kan bli länkad hela nästkommande vecka.

Önskar dig en fortsatt härlig fredag!

http://edgeman.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Jonsson - 11 mars 2011 12:11

ah , nu är det snöstorm ute, det snöar as mke , fett stora snöflingor, och det har snöat i princip hela förmiddagen. nu har jag kollat på båda twilight o new moon ,  och moa , nu är edward miiiin. hanhjertamigföralltdpunkt. ah , jag har i...

Av Emma Jonsson - 11 mars 2011 08:23


tjäena,  fortfarande sjuk, min hals blir bara sämre o sämre. jag släppte ut min hund på baksidan förut , och han fick sån sjuk energikick. Han sprang omkring i cirklar aslänge , så typ tittade jag åt ett annat håll en gång , sen var han borta...

Av Emma Jonsson - 10 mars 2011 12:27


mitt huvud sprängs snart , det gör så grymt ont. och jag har blivit förkyld nu me. Fast min hals är ändå sämst. Shiet. alla som kommenterar får en puss. nanana , pusshey.      ...

Av Emma Jonsson - 10 mars 2011 11:30

tjena folket. idah är jag sjukt ont överallt. i halsen , i huvudet , magen , på skinnet .. alltså , öööverallt. o så är jag hemma idah , bara det att jag kommer att ha en prov att göra när jag kommer tillbaka , *suck* jag hittade en jättesö...

Av Emma Jonsson - 9 mars 2011 17:53

jo , datan ja alltid sitter vid , funkar nt längre. våran andra data har massa virus, och funkar typ inte , och datan jag sitter vid ni är mammas mac som hon fått från jobbet, vid den får jag egentligen inte sitta , fast jag gör det en liten  ...

Presentation


TJ40H, mh. Jag heter Emma och är 12 år. Jag älskar att fota, vara med mina underbara vänner , och a. Jag vet inte. Haha , o: KMTvafan, då blir jag glad. &ja, jag följer gärna din blogg. (a'

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards