mittlivminamisstag

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Emma Jonsson - 14 februari 2011 19:37

Ja.

En dag för kärleken.

Som jag inte fick tillbringa tsm med Moa,

bara för att hon var sjuk. Mh , fast det var

hon inte , egentligen. Inte idag.

Hon är iaf , det finaste på jorden. Punkt slut.

DDDetta har moasöt skrivit till mig , bara en av alla anledningar

till varför jag älskar henne . ;'*

  

  

- - -

den sista va från msn , för er som inte fattade det .

Pusshey .

Av Emma Jonsson - 14 februari 2011 16:43

dumma header . <///3

ajo , den förstördes när den var nästan klar .

jag fick göra en tillfällig .

jo btw , nån av er som kmt , blir länkade ikv. ♥

     

Av Emma Jonsson - 14 februari 2011 12:41

jao , håller på med den , och har gjort i några timmar . </3

hahah , om den inte blir bra , vet jag inte vad jag gör , okok ?

Somsagt , suttit med den i några timmar , har df inte kunnat blogga. ~

Farmor är här , och .. oj. Nu förstörde jag typ halva haedern .

Syrran stötte till mig , OHNO . Aw. :(

Nu måste jag göra om allt .. men det klarar jag , tror jag .

Skriver mer sen , och då kommer haedern upp , och ni ska

få säga exakt va ni tycker ,

nu ska jag ner och äta plättar, (A')

pussshey .

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


TJ40H, mh. Jag heter Emma och är 12 år. Jag älskar att fota, vara med mina underbara vänner , och a. Jag vet inte. Haha , o: KMTvafan, då blir jag glad. &ja, jag följer gärna din blogg. (a'

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards