mittlivminamisstag

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Emma Jonsson - 8 februari 2011 20:59

Tjjoh. (L)'

Nu .. gör jag nt mycke.

Hahahah. Kom precis hem ifrån teatern , eller precis & precis.

Klockan är 9 och kom hem halv 8, men iaf. Jag ska skriva en låt nu ,

så jag hinner inte skriva mer. &vet ni ?

Jag har en hemlig beundrare. (y) Sa "han". Fast ah, den hemliga beundraren

är inte hemlig längre, så nu blev det inte kul. För det var "han" som var det,

fast det var ju också kul. För han är söt, mh. LALALA.

Nu vill pappa ha datan , och jag ska göra ansiktsmask (a)

Ingen förstår min kärlek till sånt ? ÄLSKA.

Aja, nu vill pappa VERKLIGEN ha den.

Pusshey.   

Av Emma Jonsson - 8 februari 2011 11:39

Shue snygging.

Nu sitter jag& har fett kul i skolan , HAHAHA .

&ja, vi har mitt favoritämne nu , älska. (L)

Rast , om ni inte fattade det.

Nu vill jag sluta . Mh. Mer än vad du vill det,

nu gäspade Amanda , ):

Sen ska vi ringa Ellasöt, och Fiddesnygg och någon annan.

LALALA.

Pusshey.

 

  

Av Emma Jonsson - 8 februari 2011 07:51

Aou.

Nu sitter jag här och somnar. Drar till skolan om en halvtimma.

Går la snart ut med Jackson , min hund. OMGOMGOMG , man ser

gräsmattan , typ. Nu blev jag fett glad, såg det precis, hahahahhaha.

Det är mycke sötare en fula snön, jao. Åh, jag längtar till sommaren.

Saknar värmen , o va ute med vänner på kvällen på lovet , /;

Saknar min Ella , Lydia, Lollo, Fidde, Stina, Moa, Moa, Moa (HAHA)

Maja, Amanda, Anton, Adam, Josse, Allie, Erikkkk, Erik, Erik, Erik. Shiet. ):

Aja, nu ska jag fixa iordning mig.

Pusshey. (L)

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


TJ40H, mh. Jag heter Emma och är 12 år. Jag älskar att fota, vara med mina underbara vänner , och a. Jag vet inte. Haha , o: KMTvafan, då blir jag glad. &ja, jag följer gärna din blogg. (a'

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards