mittlivminamisstag

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Emma Jonsson - 7 februari 2011 17:50

Tjena PeOplE . (a'

jao , asså skolan.

Det är ju kul , att ligga efter i svenska. Hm, jo. Eller inte.

För nivet, då måste man ju sedan gå hem , och jobba.

Göra det arbetet man skulle gjort i skolan ?

Sånt där man kunda ansträngt sig lite mer på , samtidigt

som alla andra jobbade , ist för att dagdrömma, och sedan

gå hem och känna sig tvungen att ta igen , _EFTER_

skolan ? Nej, fupåmig. ;$ Har iaf min kamera, och tom. min

SVpärm fick vara med på kort idah (y)


Pusshey. ♥

  

Av Emma Jonsson - 7 februari 2011 17:33

Tjah sötnöt. <3


Jag sitter här hemma nu , med mina bästavänner Moa, Maja och Amanda.

Hm, vi gör läxan, eller ja. Dom gör läxan och jag bloggar, vilket ni kankse

har märkt. Heh. c; Aja, idag har jag varit duktig i skolan, jao. :3

Jag har slutat i fotboll nu , men ändå måste jag gå på ett fotbollsmöte.

Orkar inte , ._. Jag kommer i vilket fall som hälst inte börja igen , men a.

Bloggar mer imon , så sakna mig inte för mycket. ;p <3


Pusshey.   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


TJ40H, mh. Jag heter Emma och är 12 år. Jag älskar att fota, vara med mina underbara vänner , och a. Jag vet inte. Haha , o: KMTvafan, då blir jag glad. &ja, jag följer gärna din blogg. (a'

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards