mittlivminamisstag

Direktlänk till inlägg 19 februari 2011

hej.

Av Emma Jonsson - 19 februari 2011 14:20

tjao .

förlåt för dåligt uppdaterande igår. hade liksom inte tid, typ.

ikv blire 40års fest hos kusinerna. Kul c: Nu ska jag försöka spela

in när jag sjunger "Shontelle - Impossible." HAHAHAH , lycka till.

Pappas brorsa, hans tjej och deras dotter kom förbi med semlor

för en stund sen. Åh , jag vill färg håret nu , vill, vill, vill.

Jaja, skriver mer sen , k ?

Pussshey .

  

 
 
Ingen bild

Du vet vem

20 februari 2011 11:59

Nej färga inte håret du är ju skit snygg dom du är:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Jonsson - 11 mars 2011 12:11

ah , nu är det snöstorm ute, det snöar as mke , fett stora snöflingor, och det har snöat i princip hela förmiddagen. nu har jag kollat på båda twilight o new moon ,  och moa , nu är edward miiiin. hanhjertamigföralltdpunkt. ah , jag har i...

Av Emma Jonsson - 11 mars 2011 08:23


tjäena,  fortfarande sjuk, min hals blir bara sämre o sämre. jag släppte ut min hund på baksidan förut , och han fick sån sjuk energikick. Han sprang omkring i cirklar aslänge , så typ tittade jag åt ett annat håll en gång , sen var han borta...

Av Emma Jonsson - 10 mars 2011 12:27


mitt huvud sprängs snart , det gör så grymt ont. och jag har blivit förkyld nu me. Fast min hals är ändå sämst. Shiet. alla som kommenterar får en puss. nanana , pusshey.      ...

Av Emma Jonsson - 10 mars 2011 11:30

tjena folket. idah är jag sjukt ont överallt. i halsen , i huvudet , magen , på skinnet .. alltså , öööverallt. o så är jag hemma idah , bara det att jag kommer att ha en prov att göra när jag kommer tillbaka , *suck* jag hittade en jättesö...

Av Emma Jonsson - 9 mars 2011 17:53

jo , datan ja alltid sitter vid , funkar nt längre. våran andra data har massa virus, och funkar typ inte , och datan jag sitter vid ni är mammas mac som hon fått från jobbet, vid den får jag egentligen inte sitta , fast jag gör det en liten  ...

Presentation


TJ40H, mh. Jag heter Emma och är 12 år. Jag älskar att fota, vara med mina underbara vänner , och a. Jag vet inte. Haha , o: KMTvafan, då blir jag glad. &ja, jag följer gärna din blogg. (a'

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards