mittlivminamisstag

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Emma Jonsson - 6 februari 2011 21:20

   Mh, bara för att mamma sgr att man måste lägga ut bilder på

lite andra, allmänt tråkiga saker när man har en fotoblogg.

Så här kommer en bild jag tog i förmiddags på .. ett träd-

jag säger ju det ? Allmänt tråkiga saker. (A)'

Pusshey. <3


Av Emma Jonsson - 6 februari 2011 20:11

   gash , vad jag saknar mitt gamla hår.

Av Emma Jonsson - 6 februari 2011 19:55

      

Av Emma Jonsson - 6 februari 2011 18:21

hej.

Jo, jag ska ge detta en chans. Vet inte om jag kommer bli så bra

på att uppdatera, men det märker vi , typ.

'bbara för att jag har tråkigt , så får du veta lite om mig , okok ?


Jag heter Emma och är 12 tuffffah år. Jag bor nånstans vid gdb. En fett go stad. Mina vänner , betyder så otroligt, jäwla mke för mig. Dom är mitt liv, luften jag andas. Dom är hela min värld. Jag älskar att sjunga , och lägger då &då ut videor på yt. Om du vill , så kan du kmt, så får du länken. Jag älskar att fota. Eller a, jag önskade mig en kamera i julklapp. &jag fick en , en "Nikon D5000." Fast jag ville mest ha det för att ta egopic på mig själv. HAHA. Aja. På fritiden så tittar jag på tv , är med vänner , killar , fotar, tecknar , shoppar, ddampar , sjunger , dansar , spelar fotboll , spelar gitarr , försöker spela piano , datan och blablabla. Erik , är otroligt saknad, jag älskar hnm. Jao. Sen är det Moa , såklart. Lollo , Becca, Bella, Allie, Amanda, Maja, Lydia, Lollo2, Fidde, Ella, Stina, Moa2, Jennelie, och alla andra. asg. Men ja Min klädstil irl , är väl ganska .. vanlig. Adidaströja , ljusa, slitna jeans. Hm , smink. (a) A, typ. Min musiksmak är såååhääääär bred. Allt från .. det till det. Ah , ni fattar. Jag är i ständigt behov av att lära känna nyya , grymt söta små människor. Hahah. Och många av mina bästavänner irl , bor två timmar ifrån mig , och dom har jag träffat via datan. (L) Jag faller förjäevla lätt för killar, vilket gör att jag ofta har killproblem. Min personlighet , jahdu. Jag ser mig själv som , utåt. HAHA. Jag snackar mke med alla , och jag typ , älskar att skämma ut mig. Knr mig ganska wierd. Men det är kul. Jag är känslig. Jag tror att jag är kär , men det är konstig . Ni skulle inte fatta om jag skrev det här , och dessutom , skulle "han" också kunna läsa det , så neh. Nu orkar jag inte skriva mer. Mejla om det finns något mer ni vill veta. Justifan , ja, jag ger ut mzn och bdb till mina vänner. Mer än gärna, typ. Skype med. Så mejla så sgr jag. Puss.

  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


TJ40H, mh. Jag heter Emma och är 12 år. Jag älskar att fota, vara med mina underbara vänner , och a. Jag vet inte. Haha , o: KMTvafan, då blir jag glad. &ja, jag följer gärna din blogg. (a'

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards